bitàcola literària

D'alguna manera els llibres son vaixells que ens permeten navegar pel mon de la imaginació, els sentiments, les emocions, el mon interior i el mon exterior.Aquest quadern de viatge, que no es altra cosa que aixó, preten reflexar, des de la humilitat del navegant que sap que l'oceà es mes gran que el que ell podrá mai conèixer, aquelles experiències literàries que poden ser senyals entre la boira. Avisos per a navegants literàris com jo. Fa molt de temps que soc lector i m'agradaria compartir l'inmens plaer de l'experiència lectora. Moltes vegades en acabar un llibre he sentit la necesitat de sortir a la finestra i cridar ben fort l'extasi que m'ha produit, algu va escriure que es molt dif'icil explicar el que es sent quan una lectura et pren. Jo des de aquesta finestra perduda enmig de l'oceà intentaré explicar-ho i explicar-m'ho.

Comentaris

Entrades populars